شناسهٔ خبر: 100084 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:‌

افزایش بیش از ۶۶ درصدی شناسایی اضافه بار کامیون‌‌ها در استان خوزستان

اضافه تناژ.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از شناسایی ۲۶۰ مورد تخلف اضافه بار کامیون ها در محورهای استان طی مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: مقدار ۲۶۲۰۰ تن بار بیش از ظرفیت مجاز جابجا شده توسط ۹۵ کامیون در مهر ماه شناسایی شده است که تعداد شناسایی تخلف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۶.۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه تخلف این کامیون‌ها به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شد، افزود: طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ در قالب گشت‌های مشترک به اتفاق پلیس‌راه استان در همه محورها به خصوص در مبادی بارگیری معادن انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد یک هزار و ۶۴۳ پروانه عبور نیز صادر شده است.

بهرامی نیا ادامه داد: در مهر ‌ماه امسال تعداد ۶ هزار و ۷۳۷ مراجعه به هفت مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین انجام شد که تعداد ۵ هزار و ۸۱۴ خودرو در بررسی‌های صورت گرفته توانستند برگ معاینه فنی را دریافت کنند و ۹۲۳ خودرو نیز مردود شدند.