شناسهٔ خبر: 100099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

‍ سامانه بارشی همچنان تا اواخر امشب در جنوب کرمان فعال است

احتمال بارندگی و تگرگ در جاده های جنوب کرمان

مجتبی رئیسی مجتبی رئیسی معاون راهداری جنوب کرمان گفت ؛ باتوجه به فعال بودن سامانه بارشی تا اواخر امشب احتمال بارش باران و تگرگ در جاده های جنوب استان کرمان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان)معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با توجه به ادامه ناپایداری ها در مجموعه جنوب کرمان بیان کرد: این ناپایداری ها به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بیشتر است.

مهندس رئیسی افزود:در حال حاظر ۳ اکیپ راهداری با ۲۰ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۳۰ نفر نیروی راهداری در راهداراخانه های جبالبارز و ساردوئیه فعال هستند تا در صورت نیاز عملیات راهداری در محورها را انجام دهند .

وی افزود:شب گذشته با بارش برف ۴۳ کیلومتر از محورهای برفگیر اصلی در ساردوئیه توسط عوامل راهداری و دستگاه‌های سنگین تیغ زنی و برف روبی شد .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از رانندگان و مردم خواست بجهت نوع عملکرد سامانه های بارشی در این فصل به ویژه در حوزه راه‌ها در صورت تردد شرایط تجهیزات زمستانی را از همین حالا در نظر بگیرند تا در تردد دچار مشکل نشوند.

رئیسی از آماده باش بودن شبانه روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و گفت :رانندگان و مردم می توانند برای مدیریت مسیر تردد و اطلاعات جوی راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.