شناسهٔ خبر: 100147 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان مازندران:‌

با مالکین و رانندگان فاقد کارت هوشمند فعال به شدت برخورد می شود

نصیری-مازندران جهت ساماندهی فعالیت رانندگان بخش حمل و نقل بار در محورهای برون شهری با دستور دادستان مرکز استان مازندران، برخورد با متخلفان فاقد کارت هوشمند با همکاری پلیس راه در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی ( مازندران)، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای ارتقای ایمنی سطح تردد، جلوگیری از ایجاد خسارت به تاسیسات، علائم، ابنیه فنی و روکش آسفالت در راه ها که ترمیم آن هزینه های سنگینی را به دولت وارد می‌کند و با توجه به تردد غیر قانونی تعداد زیادی از ناوگان های باری فاقد کارت هوشمند و بالطبع فاقد بارنامه نسبت به پیگیری جهت استفاده از ظرفیت قانونی دادستانی استان برای توقیف وسایل نقلیه مذکور اقدام شد.

نصیری ادامه داد: در نهایت با دستور دادستان، توقیف وسایل نقلیه فاقد مدارک لازم و الزام به انجام اقدامات قانونی جهت فعالسازی کارت هوشمند راننده و ناوگان با همکاری مشترک پلیس راه استان و این اداره کل با جدیت در حال انجام است.

وی ضمن اعلام اجرای این ابلاغیه از شهریور ماه سال جاری، خاطر نشان ساخت: تا کنون ۲۰۰ ناوگان توقیف و برخورد با آن‌ها انجام پذیرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار امیدواری کرد با تداوم روند در دست اجرا، شاهد کاهش تخلفات حمل و نقلی ناوگان باری و در نهایت ارتقای ایمنی تردد در سطح جاده ها باشیم.