شناسهٔ خبر: 100168 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

بزرگداشت روز شهرسازی نماد رعایت حقوق شهروندان در حوزه عمومی و در راستای کرامت انسانی است

محبت خواه3.jpg خلیل محبت خواه در پیامی روز جهانی شهرسازی را تبریک گفت و بر الزامات این مناسبت فرخنده تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی در پیامی روز جهانی شهرسازی را تبریک گفت و بر الزامات این مناسبت فرخنده تاکید کرد.

در متن پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران آمده است: هفتم نوامبر برابر با ۱۷ آبان هر سال یادآور بزرگداشت روزی است که به شهرسازان و شهروندان یادآوری می کند که شایستگی زندگی در شهرهایی را دارند که الزامات مناسب برای تامین رفاه و آسودگی، سلامت و بهره مندی از محیطی زیبا و زندگی دلپذیر را دارد.

شهرسازان مهندسازان هنرمند و خوش فکری هستند که برای داشتن محیطی سالم، مناسب، ایمن و زیبا برای زندگی انسانها تلاش می کنند، آنها به برخورداری شهروندان از شهرهای تاب آور و زیست پذیر ، رعایت ضوابط و مقررات برای دستیابی به شهرهای سالم و ایمن و مقاوم، اولویت دادن منافع عمومی بر منافع خصوصی، عدالت زیستی برای همه شهروندان و الزام به رعایت حق نسل‌های آینده از تمامی ظرفیت های زیستی کنونی شهرها می اندیشند.

این روز را به شهرسازان کشور، استان تهران و بالاخص همکاران پرتلاشم در معاونت شهرسازی و معماری تبریک می گویم و از تلاش‌های مستمر و بی وقفه این عزیزان قدردانی می کنم، امید آنکه کیفیت زندگی و زیست در تهران و ۴۶ شهر استان تهران با تلاش و ایده‌های شهرسازان برای شهروندان افزایش یابد و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با منافع عمومی شهروندان همراه باشند.