شناسهٔ خبر: 100201 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

آغاز آموزش­‌های حضوری در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

سازمان راهداری آموزش‌­های حضوری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در مرکز آموزش این سازمان بعد از گذشت ۲۰ ماه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا سلیمانی رئیس مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اظهار داشت: بدلیل شرایط محدودیت‌های کرونایی در حدود ۲ سال بود که دوره‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شد و اولین دوره آموزشی حضوری در محل مرکز آموزش با عنوان مدیریت زمستانی راه‌ها برگزارشد.

وی افزود: دراین دوره اهم موارد کاربردی از دانش روز راهداری زمستانی برگرفته از منابع جهانی از جمله کمیته زمستانی مجمع جهانی راه (پیارک) ارائه شد و تجربیات و درس‌هایی از شرایط خاص ایجاد شده در زمستان‌های گذشته مطرح و هماهنگی‌­های لازم برای ارتقای عملکرد راهداری زمستانی بعمل آمد.

سلیمانی خاطر نشان کرد:شرکت کنندگان در این دوره راهداران حوزه غرب استان تهران بودند که با حضور مدیران ذیربط حوزه راهداری این دوره برگزارشد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در این دوره آموزشی فرهاد مهریاری مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات مهمترین برنامه‌ها و اقدامات و نکات ضروری راهداری زمستانی و همچنین وظایف اپراتورها و سرپرست اکیپ‌ها در رابطه با راهداری زمستانی را تشریح کرد و دستورالعمل‌های ابلاغی در این زمینه را آموزش داد و قربانی نکات و تجاربی از وقایع نگهداری زمستانی سال‌های اخیر را مطرح کرد.