شناسهٔ خبر: 100232 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک خبر داد:

اجرای طرح اصلاح و رفع افتادگی شانه راه محور دیهوک – راور به طول ۱۰ کیلومتر

مهدی کیانپور.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از اجرای عملیات اصلاح و رفع افتادگی شانه راه به طول تقریبی ۱۰کیلومتر و به عرض دو متر، در محور دیهوک - راور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان‌جنوبی) مهدی کیانپور ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: به دلیل اجرای عملیات عمرانی (بهسازی و روکش آسفالت) و افتادگی شانه راه در محور دیهوک – راور طرح اصلاح و رفع افتادگی شانه راه اجرایی شده است.

وی افزود: از آنجا که بهسازی و روکش آسفالت موجب اختلاف سطح سواره رو و افتادگی شانه راه می‌شود، طرح اصلاح و رفع افتادگی شانه راه به صورت امانی توسط اکیپ‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک به اجرا درآمد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک ادامه داد: طول مسیر اصلاحی شانه راه در این محور که حدودا از کیلومتر ۱۵۰ به سمت آخر حوزه استحفاظی (راور) در حال اجرا است بالغ بر ۱۰ کیلومتر و به عرض متوسط دو متر است.

وی ضمن تاکید بر اجرای این عملیات عمرانی توسط عوامل اجرایی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک تصریح کرد: هدف از عملیات شانه سازی در محور دیهوک -راور ، تلاش برای ارتقای سطح ایمنی و ایجاد آسایش و آرامش خاطر برای استفاده‌کنندگان از این محور پرتردد است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک یادآور شد: بیشترین میزان وقوع سوانح جاده‌ای در راههای حوزه استحفاظی بخش دیهوک به محور دیهوک - راور اختصاص دارد و خروج از جاده در کنار خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز از عوامل مهم بروز تلفات در این محور به شمار می‌رود.

کیانپور در پایان خاطرنشان کرد: تمامی رانندگانی که در طول این محور تردد می‌کنند، با توجه به عرض محدود و اجرای عملیات عمرانی در رعایت کامل جوانب ایمنی و همکاری با عوامل اجرایی اهتمام ورزند.