شناسهٔ خبر: 100305 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئيس سازمان هواپيمايی کشوری تاکيد کرد:

نياز جايگزينی چابک‌سازی بر مقررات دست و پاگير در صنعت هوايی

محمد محمدی‌بخش صبح امروز معاون، مديران كل و كارشناسان توسعه مديريت و منابع سازمان با محمد محمدی بخش رئيس سازمان هواپيمايی كشوری ديدار و گفت‌و‌گو كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در اين ديدار محمدی بخش با بيان اينكه حيات استمرار صنعت هوايي كشور به داشتن نيروي انساني متبحر  و با تجربه است گفت: توجه به اين مهم صنعت را از تهديدها مصونيت مي بخشد.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري افزود: طرح و برنامه‌های معاونت توسعه مديريت و منابع محدود به سازمان نيست، بلكه بايد مشرف و قابل ارائه به كل صنعت باشد و از بابت آموزش نيروي انساني براي تمامي بخش ها غني عمل كرد.

وی تصريح كرد: غفلت از اين موارد مي تواند ما را از اهدافمان دور كند بنابراين به جاي بعضي از مقررات زائد و دست و پاگير لازم است چابك سازي و زمينه براي مديريت بايسته سازمان و همچنين كل صنعت فراهم شود.

محمدي بخش همچنين به ضرورت داشتن نقشه را ه منسجم و سنجيده براي حركت رو به جلو در زمينه نيروي انساني و هدايت صنعت اشاره كرد و گفت: با توجه به موضوعات مطرح شده ترديدي ندارم كه اين توانايي ها قابل اجراست كه مي توان يكي از اين راهبردها را فرهنگ سازي و فراهم كردن زمينه جذب نخبگان در صنعت دانست.