شناسهٔ خبر: 100372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

صدور ۷۸۰۰ کارت سلامت در استان اردبیل

کارت سلامت رانندگان.jpg رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور ۷هزارو ۸۰۰ کارت سلامت برای رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)،وحید میرمحمدی در بازدید از مرکز طب کار اردبیل با بیان اینکه ۳ مرکز تخصصی طب کار در استان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری در حال فعالیت است، گفت: این میزان کارت سلامت در ۷ ماه گذشته صادر شده است.

وی بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون را از جمله آزمایشات انجام شده در این مراکز برشمرد.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان گفت: اخذ کارت سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان پرتلاش در بخش حمل و نقل جاده ای است.

میرمحمدی افزود: رانندگان سخت کوش ناوگان باری و مسافری استان برای اخذ کارت سلامت باید با در دست داشتن معرفی نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان واقع در شهرستانهای اردبیل و پارس آباد مراجعه کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ هزارو ۳۰۰ راننده پرتلاش با بیش از ۱۴ هزار ناوگان در بخش حمل ونقل کالا و مسافر گفت: ۱۵۱ شرکت حمل و نقل کالا، مسافـر و بین المللی در استان فعال هستند.