شناسهٔ خبر: 170591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پویش امامت و ولایت انجام شد؛

اعطای زمین رایگان به ۶۰ خانوار مشمول جوانی جمعیت در شهرستان فلاورجان

قرعه کشی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت: در پویش امامت و ولایت، زمین رایگان به ۶۰ خانوار مشمول جوانی جمعیت در این شهرستان اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی برای تعیین زمین مشمولان جوانی جمعیت در شهرستان فلاورجان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.  

حسین شفیع‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در این باره اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و تراکم جمعیت شهرستان فلاورجان، تامین اراضی ملی و دولتی مستعد طرح‌های مسکونی با محدودیت روبرو است.  

وی افزود: بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، واقع در شهر بهاران، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال تخصیص یافت.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان با اشاره به ثبت نام اولیه حدود ۵۸۰ نفر در این شهرستان برای جوانی جمعیت در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن، عنوان کرد: مطابق با مصوبه شورای مسکن شهرستان فلاورجان، تعداد ۷۹ پلاک زمین جهت تخصیص به ۱۴۹ خانوار با اولویت ایثارگران، اقشار ویژه، نخبگان و خانوارهای دارای شش و پنج فرزند تامین و قرعه کشی تعیین پلاک ۶۰ خانوار اولویت دار در قالب پویش امامت و ولایت انجام شد.  

وی خاطرنشان کرد: قرعه کشی تعیین پلاک زمین برای ۸۹ خانوار باقی مانده نیز پس از بررسی و تایید سایر متقاضیان برگزار می‌شود.