شناسهٔ خبر: 100383 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به بارندگی و سیلاب اخیر:

محور کندوان بازگشایی شد/میزان خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی در دست بررسی است

سيلاب، طغيان رودخانه و تخريب پل در محور كرج - چالوس و محورهاي روستائي شهرستان طالقان / عكس: اداره‌كل راه و شهر سازي استان البرز بارش‌های اخیر موجب وقوع سیلاب در محورهای چالوس و آزادراه تهران-شمال  و مسدودی آنها شد.

 عباسعلی نجفی رودباری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، درخصوص بسته شدن آزادراه تهران-شمال و محور قدیم کرج-چالوس به دلیل طغیان رودخانه، وقوع سیل و انباشت سنگ و گل و لای روی سطح این محورها و وارد شدن خسارت پس از فروکش کردن سیل اظهار داشت: باران بسیار سنگینی را در منطقه غرب استان مازندران در شهرستان‌های رامسر،‌ تنکابن، چالوس و نوشهر تجربه کردیم که موجب آسیب به بخش‌هایی از راه‌های روستایی، فرعی و همچنین محور اصلی چالوس-کندوان شد.

وی با بیان اینکه محور کندوان پس از حدود ۲۴ ساعت مسدودی، عصر دیروز بازگشایی شد، افزود: با اقدام به موقع راهداران در سایر محورها باران و سیلاب موجب مسدودی راه‌ها نشده و فقط آسیب‌هایی را به آنها وارد کرده است.

نجفی رودباری با اظهار اینکه این آسیب‌ها هیچ اخلالی برای تردد خودروها ایجاد نکرده است، تصریح کرد: میزان خسارات وارده به راه‌ها و ابنیه فنی هم‌اکنون در حال برآورد است و پس از نهایی شدن اعلام می‌شود.