شناسهٔ خبر: 100403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام گرفت؛

راهکارهای بررسی افزایش خدمت رسانی در حوزه جنوب غرب استان تهران

بازدید از اسلامشهر 1.jpg در راستای افزایش راندمان کاری و سرعت پروژه های حوزه جنوب غرب استان تهران مدیرکل راه و شهرسازی تهران و معاونین در شهرستان اسلامشهر حاضر وبه موارد رسیدگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)،در راستای افزایش راندمان کاری و سرعت پروژه های حوزه جنوب غرب استان تهران مدیرکل راه و شهرسازی تهران و معاونین در شهرستان اسلامشهر حاضر وبه موارد رسیدگی کردند.

بررسی آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای رباط کریم و اسلامشهر، حل مشکلات نصیر شهر جهت کلنگ زنی، افزایش راندمان کاری در حوزه املاک و بالاخص افزایش عملکرد تعداد اسناد تک برگی ماخوذه اراضی و راهکارهای افزایش سرعت پروژه فرهنگسرای نسیم شهر که هم اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  از جمله موارد مطروحه در این بازدید و جلسه شهرستانی بود.

در این جلسه ضمن بررسی وضعیت یگان حفاظت جنوب غرب استان، به لحاظ نیروهای امدادی و تجهیزات ملاقات مردمی با مردم شهرستان اسلامشهر نیز انجام شد و سپس طی بازدید از فرهنگسرای نسیم شهر مقرر شد مشکل اعتبارات تخصیص پروژه با پیگیری از شرکت بازآفرینی شهری مرتفع شده و پروژه برای افتتاح در اسرع وقت آماده باشد.