شناسهٔ خبر: 100524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امکان ثبت‌نام طرح جهش مسکن در ۶ شهر دیگر سیستان و بلوچستان فراهم شد

مسکن زاهدان.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری های این اداره کل امکان ثبت نام طرح جهش مسکن برای شهرهای میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل و نوک آباد استان نیز فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با پیگیری های این اداره کل امکان ثبت نام طرح جهش مسکن برای شهرهای میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل و نوک آباد استان نیز فراهم شد.

وی ادامه داد: نخستین مرحله ثبت‌نام طرح مسکن از ۲۸ مهرماه برای هفت شهر زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل امکانپذیر بود و اکنون برای این ۶ شهر ذکر شده نیز ایجاد شده است.

مهدیار ادامه داد: شهروندان ۶ شهر اعلام شده سیستان و بلوچستان تا ۲۸ آبان ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت saman.mrud.ir برای بهره مندی از طرح جهش مسکن نام نویسی کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون افزون بر ۲۹ هزار و  ۲۴۴ متقاضی طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه تاکنون در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار با ۲۱ هزار و ۴۶۹ نفر به شهر زاهدان و پنج هزار و ۶۸۰ نفر به شهر سراوان اختصاص دارد.

مهدیار استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون، نداشتن مالکیت شخصی، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا را از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن عنوان کرد.