شناسهٔ خبر: 100650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان:

پروژه احداث و توسعه راه گردشگری گلهو اجرایی می‌شود

عکس خبر احداث و توسعه راه گردشگری گلهو اجرایی می‌شود.jpg مدیرکل راهداری لرستان گفت: پروژه احداث و توسعه راه گردشگری گلهو و روستای ازناوله در منطقه کاکارضا شهرستان الشتر اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، عباس شرفی در جلسه‌ای که با موضوع تعیین تکلیف راه گردشگری گلهو برگزار شد، گفت: با توجه به نقش راه دسترسی به عنوان مهم‌ترین زیرساخت توسعه گردشگری و وجود جاذبه‌های طبیعی در منطقه گلهوی بخش کاکارضا شهرستان الشتر و از طرفی راه دسترسی مردم ساکن در روستای ازناوله، پروژه احداث و توسعه این محور گردشگری اجرایی می‌شود.

وی گفت: پیمانکار در دوهفته آینده و تا قبل از بارندگی نسبت به احداث ابنیه فنی مورد نیاز در در طول دو هزار و ۷۰۰ متر از این مسیر اقدام و مشکل تردد مردم منطقه را مرتفع نماید.

براساس این گزارش، در این جلسه که با حضور معاون فنی و راه‌های روستایی، روسای ادارات راه روستایی و شهرستان الشتر، ذیحساب اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و پیمانکار پروژه گلهو برگزار شد، مقرر گردید اداره راهداری شهرستان الشتر همکاری لازم را در رفع مشکل تردد اهالی منطقه بعمل آورد.