شناسهٔ خبر: 100740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش برف راه خلخال به پونل را بست

برفروبی استان مرکزی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت:به علت بارش برف همراه با کولاک شدید راه ارتباطی خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان از سوی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای رضوانشهر مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)،معروف خسروی گفت:بارش برف همراه با کولاک شدید ده ها خودروی عبوری و سرنشینان آنها را در محورهای ارتباطی خلخال به اسالم و پونل را زمین‌گیر کرده است.

عضو شورای اداری شهرستان خلخال تصریح کرد:در حالی که راه ارتباطی خلخال به اسالم و پونل از طریق راهداران خلخال بازگشایی و برف‌روبی شده است اما به همراه نداشتن زنجیرچرخ از سوی رانندگان خودروهای عبوری از این محور علت اصلی توقف بین راه و گرفتاری آنان در برف و کولاک این جاده در طول شب گذشته و بامداد است.

وی اظهار کرد: کولاک از عصر روز گذشته آغاز و به‌ خاطر شدت کولاک و محدودیت دید ناشی از آن بیش از ۳۰۰ خودرو در این مسیر گرفتار شده بودند که با کمک راهداران از میان برف رهایی یافته و به مسیر خود ادامه دادند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: بیشتر خودروهای زمین‌گیر شده که در کولاک بامداد امروز در جاده خلخال به اسالم و به علت نداشتن زنجیر چرخ در میان راه متوقف شده بودند با کمک راهداران و جابجایی چندین خودروی متوقف در میان راه به مسیر خود ادامه داده و راه برای تردد خودروهای عبوری در این جاده باز شد.