شناسهٔ خبر: 100782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار انجام گرفت

برگزاری کارگروه تخصصی امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از برگزاری هفتمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال جاری استاندار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  گلستان استاندار گلستان با بیان اهمیت تسریع در رسیدگی به امورات مردم اظهار کرد: مقرر گردیده مراجع ذیصلاح ظرف مدت ۲ هفته پاسخگوی استعلام  باشد و باید توجه داشت تسریع در روند صدور مجوزها رضایت مندی عمومی را به همراه دارد.

وی افزود: یکی از خطرات طبیعی در آینده استان ، گرد و غبار است که باید با مدیریت درست و اقدامات پیشگیرانه آسیب های آن را به حداقل برسانیم.

استاندار گلستان گفت: تلاش ما افزایش میزان اشتغال در جامعه با تمام روش های قانونی و کاهش بروکراسی های اداری است و در این مسیر تمام دستگاه های اجرایی باید همراهی لازم را داشته باشند.

محبوبی مدیرکل راه وشهرسازی استان گلستان و دبیر کارگروه در این باره اعلام کرد : هفتمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان که در مورخ ۱۴۰۰/۸/۲۶در محل سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار و  موارد ارسالی به دبیر خانه این کار گروه شامل تعیین کاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی، خدمات رفاهی، دامداری و تولیدی و افزایش سطح اشغال و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان طبق درخواست های اشخاص و سایر ارگانهای دولتی و غیر دولتی  بررسی شد.