شناسهٔ خبر: 100886 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در ساختمان شهدای راه‌آهن انجام شد:

دیدار مدیران شرکت‌های مسافری ریلی با مدیرعامل راه‌آهن

دیدار مدیران عامل شرکت‌های ریلی مسافری در ساختمان شهدای راه آهن با مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمیعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی در آغاز جلسه از مدیران عامل شر‌کت های حمل و نقل ریلی مسافری برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در قطارها در طول دوران کرونا تاکنون تقدیر و تشکر کرد.

صالحی تاکید کرد: شرکت راه آهن حرکت دهنده و پیشران صنعت ریلی است پس هر اندازه توانمندتر باشد، به تقویت بیشتر بخش خصوصی منجر خواهد شد. 

مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه صنعت حمل و نقل ریلی به مثابه یک خانواده است ادامه داد: باید شرایط را به شکلی پیش ببریم که شرایط برای همه اجزای صنعت ریلی برد-برد باشد. به دنبال رشد مداوم و پیوسته هستیم که نیاز به طرحی نو دارد.  

صالحی گفت: با توجه به آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری، دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی انتظار دارد که مسافران در سفری ایمن و با آرامش با قطار به هر نقطه کشور سفر کنند و نتیجه آن کاهش تصادفات رانندگی و کاهش مصرف سوخت است. 

وی تاکید کرد: بخش مسافری، نقطه اتصال حمل و نقل ریلی با مردم و به نوعی پیشانی این حوزه است و باید تقویت شود. 

مدیرعامل راه آهن افزود: یکی از پیش‌نیازها برای جهش اقتصادی کشور توسعه صنعت حمل و نقل است که تاثیرگذارترین مود حمل و نقلی برای شرایط امروز کشور، حمل ونقل ریلی است. حمل و نقل ریلی مزیت های فراوانی دارد که برای توسعه آن باید به الزامات و پیش نیازهای آن پرداخت و واقعیات را در نظر گرفت. 

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار مدیران عامل شرکت های مسافری بخش خصوصی مسائل و موضوعات خود را مطرح کردند و مدیرعامل شرکت راه آهن راهبردها و سیاست های جدید شرکت راه آهن را برای رفع عملیاتی مشکلات مطرح کرد.