شناسهٔ خبر: 100919 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه؛

فعالیت ۸۴ شرکت حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه

کرمانشاه - صالحیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۸۴ شرکت، موسسات شعب و نمایندگی های حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی گفت: در حوزه حمل و نقل کالا ۸۴ شرکت و نمایندگی فعال در استان کرمانشاه وجود دارد که از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۱ شرکت و موسسه اقدام به تمدید پروانه فعالیت خود کرده‌اند.

وی گفت: ۱۰۲ مورد اعزام تیم‌های بازرسی به پایانه‌ها و رسیدگی به شكایات، بازدید از دفاتر شركت‌های حمل‌ و‌ نقل كالا و كنترل میزان كمیسیون دریافتی و پاسخگویی به مشكلات از طریق روش‌های مختلف ارتباطی و اطلاع‌رسانی از ابتدای سالجاری تاکنون انجام شده است.

کرمی افزود: بروزرسانی نرخ تن کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده را طی سالجاری عنوان کرد و افزود: کرایه بار بر اساس مسافت و تناژ بار مشخص می‌شود و اجرای این طرح رضایتمندی رانندگان بخش حمل بار را به دنبال داشته است.

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده ای از امضای قرارداد بیمه تکلیلی درمان و عمر با یک شرکت بیمه گر توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: این قرارداد اواسط مرداد آغاز شده و رانندگان باید حق بیمه تکمیلی را همزمان با صدور بارنامه به حساب کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقلی واریز کنند.

وی در پایان افزود: تعداد کل رانندگان کامیون حمل‌ و نقل کالا ۱۸ هزار و ۷۷۶ نفر است و تعداد کل ناوگان حمل و نقل کالا ۱۲ هزار و ۷۸۷ کامیون است.