شناسهٔ خبر: 100985 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفان:

تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در بسیج یکی از رویکردهای موثر/ تقدیر از سرهنگ افشار به‌عنوان فرمانده نمونه بسیج

دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفان دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفان و گردهمایی فرماندهان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، دوم آذر ۱۴۰۰ در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت‌ راه‌وشهرسازی، در دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفان و گردهمایی فرماندهان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، سردار خراسانی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج گفت: یمن می‌تواند محور تحول در جهان اسلام بوده و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در بسیج از رویکردهای موثرمان باشد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به مثابه نخ تسبیحی است که دانه‌های آن را جبهه‌های مقاومت در سراسر بلاد اسلام از یمن تا فلسطین تا سایر نقاط جهان تشکیل می‌دهد.

در این مراسم ضمن تقدیر از جبهه مقاومت و مردم مظلوم یمن، از سرهنگ افشار فرمانده مرکز بسیج وزارت راه‌وشهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان فرمانده نمونه با اهدای لوح یادبود از سوی فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ تقدیر شد.

گفتنی است در این مراسم، دکتر سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، سردار خراسانی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، دکتر زاکانی شهردار تهران، ابراهیم الدیلمی سفیر کشور یمن در تهران و سرهنگ تیموری فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌ها حضور داشتند.