شناسهٔ خبر: 100986 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در برنامه رادیویی ایلام و توسعه عنوان شد:

احداث ۱۵۶۲ واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن تا کنون در استان ایلام آغاز شده است

مسکن ملی ایلام.JPG عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در برنامه رادیویی ایلام و توسعه آخرین وضعیت و اقدامات و برنامه های جهش تولید مسکن استان را تشریح کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام) مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام دربرنامه رادیویی ایلام و توسعه گفت: تا کنون در استان ایلام ۲۰۴۹۰ مورد ثبت نام برای مسکن به ثبت رسیده است ،از این تعداد ۳۸۸۶  مورد حائز شرایط اولیه و ۳۰۶۸ مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز ۱۷۷۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند.

 وی افزود: در حال حاضر ۱۵۳۸۸۲ مترمربع( بیش از ۱۵هکتار) زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده ومراحل احداث ۱۵۶۲ واحدمسکونی توسط کارگزاریها طبق تفاهمنامه های مختلف ازجمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ... اجرایی شده است.

بهادری خاطر نشان کرد: تا ۱۵ آذر ماه سال جاری امکان ثبت نام در سامانه www.saman.mrud.ir   برای شهرهای آبدانان، ارکواز ملکشاهی، دره شهر، دهلران و لومار باز است و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند و ثبت نام برای مسکن سایر شهرهای استان نیز به زودی آغاز و اطلاع رسانی خواهد شد.