شناسهٔ خبر: 100998 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه و شهرسازی تاکید کرد:

عملياتی كردن فرهنگ بسيجی در شركت ساخت وتوسعه

جلسه معاون وزير راه و شهرسازی در ديدار با بسيجيان شركت به مناسبت هفته بسيج گفت:‌ كاهش هزينه‌های اجرايی پروژه‌ها، افزايش سرعت عمل و كاهش مكاتبات اداری الگوی موفقی از تفكر بسيجی در شركت ساخت وتوسعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خيراله خادمی در ديدار صميمانه با بسيجيان شركت ضمن تبريك اين هفته گفت: بسيج به عنوان يك ابتكار بي‌نظير براي حفظ دستاوردها و كيان جمهوري اسلامي ايران بسيار موفق عمل كرده و در بسياري از كشورها به عنوان الگويي كارآمد اجرايي شده است.

وي مشكل بزرگ امروز جوامع بشري را اقتصاد دانست و اظهارد اشت: با توجه به تحريم‌ها و مشكلات اقتصادي امروز اقشار مختلف جامعه با تكيه بر همين روحيه بسيجي مي توانند در جايگاه خود راهگشا باشند.

خادمي ادامه داد: در شركت ساخت وتوسعه كاهش هزينه‌هاي اجراي پروژه‌ها و برنامه‌ريزي براي رسيدن به اين هدف در واقع با بهره‌مندي از الگو و تفكر بسيجي اجرايي شده است.

وي اعتبارات اختصاص يافته براي پروژه‌هاي عمراني را امانت دانست و بهينه مصرف كردن آن را وظيفه اعلام كرد و افزود: يك سوم اعتبار عمراني كشور در دو سال گذشته به شركت ساخت اختصاص يافته است و حفظ و حراست از اين منابع و دقت در نحوه هزينه كردن آن نشان از هماهنگي و كارآمدي نيروي انساني دارد.

معاون وزير راه و شهرسازي يادآور شد: افزايش سرعت عمل در اجراي پروژه‌ها با تاكيد بر كيفيت و حذف بروكراسي اداري نيز برخاسته از تفكر بسيجي در شركت ساخت وتوسعه است.

به گزارش شركت مادر تخصصي ساخت وتوسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، وي در پايان خواستار هماهنگی و همدلی اعضای فعال بسیج شد و گفت: با همراهی و همدلی بین همکاران می‌‌توانیم  در راه توسعه و عمران کشور گام‌های موثری برداریم و با الگو قرار دادن روحیه بسیجی، مشارکت و مقاومت را به یک اصل اساسی تبدیل کنیم.