شناسهٔ خبر: 101123 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با نایب رئیس اتاق بازرگانی کشور

ديدار مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و نایب رئیس اتاق بازرگانی کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ‍پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این دیدار با حضور مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و سلاح ورزی نایب رئیس و خوانساری نایب رئیس دوم و رئیس اتاق بازرگانی تهران با هدف تلاش برای توسعه همکاری‌ها و ارائه خدمات و صدور خدمات فنی و مهندسی برگزار شد.

در این دیدار کیانپور به معرفی توانمندی‎های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک پرداخت و گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توجه به بهره‌مندی از نیروهای متخصص و فنی توانایی ارائه بیش از ۵۵۰ نوع آزمایش متنوع استاندارد و بروز را دارد.

وی ادامه داد: برای صدور خدمات فنی و مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به خارج از کشور نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی برای حضور سریع و با کیفیت در کشورهای هدف و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت به اعضاء و فعالان بازرگانی و خدمات در داخل و خارج از کشور در حوزه خدمات فنی و مهندسی است.

کیانپور همچنین افزود: در این راه هماهنگی و زمینه سازی صدور خدمات مهندسی و همکاری با شرکت‌های فعال اقتصادی کشور در خارج از مرزها لازمه حضور فعال‌تر شرکت را در کشورهای دیگر را فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: فراهم آوردن مقدمات پذیرش عضویت حقوقی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در اتاق بازرگانی کشور و دیگر کشورها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، همچنین مقرر شد تا  عضویت شرکت آزمایشگاه در اتاق‌های بازرگانی مشترک صنایع، معادن و کشاورزی ایران با کشورهای همجوار و هدف و تشکل ها نیز بررسی و تسهیل شود.