به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بانک مسکن اعلام کرد: طی یک ماه گذشته مدیرعامل بانک مسکن در ۴ جلسه با بیش از ۲۰۰ نفر از مشتریان و کارکنان بانک مسکن ملاقات داشته و وی به بررسی مشکلات آنها پرداخته است.
روابط عمومی بانک مسکن تاکید کرد: از عموم مردم، مشتریان و کارمندان بانک مسکن دعوت میشود در صورتیکه در هر یک از بخشهای مختلف بانک با مشکلی مواجهه شدند طبق سازوکار پیشبینی شده در جلسات با مدیرعامل بانک حضور پیدا کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.
طبق اعلام روابط عمومی بانک مسکن، عمده مشکلات و مسائل مطروحه از سوی مردم ایران اسلامی مربوط به چگونگی دریافت تسهیلات یا نحوه بازپرداخت آن است. بنابراین محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن دستور داد مشکلات مطروحه مردم در چارچوب قوانین و مقررات رفع شود، موانع مطروحه به طور کلی نیز از سر راه مشتریان در سراسر کشور و شعب نیز برداشته شود.