شناسهٔ خبر: 101182 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اردبیل با ۸۰۰ میلیاردتومان تکمیل می‌شود/تامین منابع مالی بهسازی استادیوم ورزشی علی دایی

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از روند احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل از تکمیل این پروژه با ۸۰۰ میلیاردتومان اعتبار خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جزییاتی از سفر خود به استان‌ اردبیل و بازدید از بیمارستان و سایر پروژه‌های در حال ساخت آن استان را اعلام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روز گذشته ۷ آذر به همراه استاندار و معاون عمرانی استاندار اردبیل بازدیدی از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل انجام شد، گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل بالغ بر ۵۳ هزار مترمربع است که هم اکنون ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر تازه رییس‌جمهور به استان مقرر شد تا منابع مالی برای تکمیل این پروژه تخصیص یابد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این بیمارستان یکهزار میلیاردتومان است که از این میزان ۲۰۰ میلیاردتومان برای تجهیز بیمارستان است و ۸۰۰ میلیاردتومان نیز برای ساخت بیمارستان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نبیان توضیح داد: این مجموعه بیمارستانی در ۸ طبقه در حال اجراست و یک ساختمان جنبی اعصاب و روان نیز دارد که ۳ هزار متر بنا دارد. این بخش دارای اسکلت فلزی است که ۵۰  درصد اسکلت فلزی آن انجام شده و ۵۰ درصد اسکلت فلزی نیز در مدت ۳ ماه آینده نصب خواهد شد. همچنین فوندانسیون ساختمان اصلی نیز در حال اجراست و حداکثر تا پایان بهمن کامل اجرا خواهد شد.

وی بخشی از بازدیدهای خود را نیز مربوط به بهسازی استادیوم علی دایی و عملیات اجرایی سالن ورزشی ژیمناستیک اعلام کرد و افزود: بهسازی مجموعه ورزشی علی دایی در دستور کار قرار گرفت. منابعی را پیگیری کردیم تا استادیوم ۲۰ هزار نفری تکمیل و ارتقا یابد. با موافقت استاندار مقرر شد تا منابعی در اختیار سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی برای انجام پروژه درنظر گرفته شود.