شناسهٔ خبر: 101256 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان ؛

پروژه‌های بزرگراهی استان اردبیل شتاب می گیرد

داود شایقی - اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل پروژه های بزرگراهی استان اردبیل شتاب می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: منابع مورد نیاز برای این پروژه‌ها از طریق ماده ۲۳ تعریف شده و قرار است اداره‌کل راه و شهرسازی استان نیز اطلاعات محور ارتباطی و چهاربانده اردبیل- سرچم ، سه‌راهی سربند- مشگین‌شهر و رضی- امیرکندی- گرمی- بیله‌سوار را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهد تا در بودجه سال آینده منابع و صدور مجوزهای لازم انجام شود.

وی افزود: همچنین قرار شد تمام اطلاعات محور اردبیل– سرچم از طریق شرکت زیرساخت دریافت و از طریق سامانه به ثبت برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به صدور مجوز ماده ۵۶ برای محور اردبیل– سرچم اظهار کرد: مقرر شد با بارگذاری شناسنامه طرح و موافقت وزیر راه و شهرسازی با پرداخت این منابع به پروژه مورد نظر از طریق سازمان برنامه و بودجه، صدور سند تضمینی و ضمانت انجام شود.

شایقی رقم این اعتبار را چهار هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات از طریق بانک صادرات برای تکمیل محور اردبیل– سرچم اختصاص می‌یابد و قرار است سازمان برنامه و بودجه صدور تضمینی را انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین در نشستی با شورای اقتصاد برنامه و بودجه کشور مقرر شد برای ۲ پروژه مهم استان اردبیل در حوزه راه ، سربند- مشگین‌شهر و محور رضی- امیرکندی- گرمی- بیله‌سوار هم اختصاص اعتبار مورد نیاز انجام شود.