شناسهٔ خبر: 101308 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت جاده‌های دهم آذر را تشریح کرد؛

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و کرج-قزوین/ تردد روان در محورهای شمالی/بارش برف و باران در محورهای شمالی کشور

بارش باران در شهر کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و کرج-قزوین و تردد روان در محورهای شمالی خبر داد.

مهرداد برقی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درخصوص آخرین وضعیت امروز جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به اینکه تمامی محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند، ادامه داد: در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزادراه کرج-قزوین حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا مهرویلا و محور شهریار-تهران حدفاصل زرنان تا اتوبان فتح ترافیک سنگین گزارش شده است.

برقی محورهای مسدود شریانی را شامل شهداد-نهبندان و خرم‌آباد-پلدختر برشمرد و گفت: در ضمن محور فرعی شمشک دیزین هم تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی افزود: سامانه های بارشی برف و باران امروزاز ناحیه شمال غرب کشور و استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وارد کشور می شوند و روز جمعه ۱۲ آذر هم پایان خواهند یافت.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: استان های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، آذزبایجان شرقی و غربی، قزوین، کردستان، مرکزی، همدان، ارتفاعات استان های گیلان و مازندران و تهران و البرز، لرستان و ارتفاعات اصفهان و روز جمعه هم خراسان شمالی و خراسان رضوی و غرب استان اصفهان شاهد بارش برف و باران هستند.