شناسهٔ خبر: 101351 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی روند پروژه‌های شهر جدید اندیشه؛

معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های در دست ساخت شهر جدید اندیشه بازدید کرد/تاکید بر تسریع در برقراری انشعابات و انجام تعهدات در پروژه‌های در حال اجرا

بازدید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درجریان بازدید از پروژه‌های مسکونی و تجاری شهر جدید اندیشه روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با سازنده هایی که فعال عمل کنند نهایت همکاری و کمک خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روز گذشته ۱۰ آبان از برخی پروژه‌های  مشارکتی و عمرانی در دست اجرای شرکت عمران شهر جدید اندیشه بازدید کرد. طاهرخانی با حضور در محل تمامی پروژه‌ها از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه‌ها قرار گرفت و مسائل و مشکلات پیش‌روی پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درجریان بازدید از پروژه‌های مسکونی و تجاری شهر جدید اندیشه روند پیشرفت پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با سازنده هایی که فعال عمل کنند نهایت همکاری و کمک خواهد شد.

معاون ویر راه و شهرسازی همچنین بر تسریع در برقراری انشعابات و انجام تعهدات در پروژه‌هایی که با این مشکلات مواجه هستند تاکید کرد.

در جریان این بازدید،مسلم خانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه نیز ضمن ارائه گزارش کامل در خصوص پروژه‌های در دست اجرای شرکت از عزم شرکت عمران برای تکمیل پروژه‌ها در موعد مقرر خبر داد.

یادآور می‌شود،پروژه‌های لیلیان پالاس، هزار دستان، مرکز شهر، تجاری مریم، مسکونی نرگس، سرای فرهنگی فاز۴ محله۷، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  از جمله پروژه هایی بودند که توسط معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت.

مجتمع مسکونی نرگس برای ۱۷۶ واحد در زمینی به مساحت ۵۷۰۸مترمربع با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. همچنین مجتمع مسکونی هزاردستان با ۲۶ طبقه مسکونی در ۱۵۴۶ مترمربع، پروژه مشارکتی خدماتی مریم با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فاز ۴ با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، ساختمان فرهنگی محله ۷ فاز ۴ اندیشه با ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکپروژه ۱۰۷۹ واحدی مرکز شهر با پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد پروژه ۵۴۵ واحدی لاله با پيشرفت فیزیکی ۶ درصد پروژه۵۰ واحدی آپادانا با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد از جمله پروژه‌هایی هستند که با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید در اندیشه در  دست اجرا قرار دارد كه توسط معاون وزير مورد بازديد قرار گرفت.