شناسهٔ خبر: 101414 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

راهبر عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه توسعه ترمينال فرودگاه بين‌المللی مشهد تا پايان سال

فرودگاه مشهد عضو هيات مديره و راهبر عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران از بهره‌برداری پروژه توسعه ترمينال فرودگاه بين‌المللی مشهد تا پايان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین اسفندیاری با اشاره به برگزاری هر دو هفته یک بار نشست کنترل پروژه توسعه ترمینال فرودگاه مشهد، روند اجرای این پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه یکی از پروژه هایی است که می‌‌بایست تا پایان سال  ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: بر اساس تعهدمشاور و پیمانکار، پیشرفت این پروژه تا پایان آذر ماه سال جاری ۸۵ درصد پیش بینی شده است و روند اجرای آن براساس برنامه ریزی صورتگرفته مناسب بوده و امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره برداری از آن باشیم.

اسفندیاری گفت: این پروژه در زیربنای بیست هزار مترمربع شامل سه طبقه منفی یک، منفی دو و همکف هر کدام به مساحت شش هزار مترمربع و نیم طبقه به مساحت دو هزار مترمربع است که شامل تاسیسات مکانیکی و برقی، موتورخانه برق، دفاتر و شرکت های هواپیمایی، سالن عمومی و ترانزیت می‌شود.

به گفته راهبر عملیات فروگاهی این پروژه تاکنون ۴۵ میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در این نشست مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی و محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه بین المللی مشهد، مشاوران و پیمانکاران این پروژه حضور داشتند.