شناسهٔ خبر: 101493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نوسازی پنجمین انباربندر شهید رجایی با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی

انبار بندر شهید رجایی پس از اتمام تعمیرات اساسی ۴ باب انبار بر اساس استانداردهای روز در بندرشهید رجایی، نوسازی پنجمین انبار ترانزیت بر اساس برنامه زمانبندی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پس از اتمام تعمیرات ۴ باب انبار ویژه کالای اساسی نوسازی پنجمین انبار ترانزیت کالا (۲۲ ترانزیت) با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی در حال انجام است تا زمینه مساعد نگهداری کالا‌های اساسی در شرایط ایمن و مطلوب و کاهش میزان اتلاف آن بیش از پیش فراهم ‌شود.

نوسازی این انبار با  متراژی حدود۱۰ هزار متر مربع و دارای ۷۵۰ متر مربع سکوی بارانداز تاپایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

اقداماتی شامل اصلاح سیستم اطفاء حریق و اتصال به شبکه اطفاء حریق بندر، تعویض قطعات آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر و اجرای رنگ نمای سوله از جمله فعالیت عمرانی و تاسیساتی هستند که در انبار  شماره پنج درحال انجام است.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، شایان ذکر است بندر شهید رجایی با برخورداری از ۱۹ باب انبار با احتساب یک باب انبار هانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالاهای اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.