شناسهٔ خبر: 101585 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مدیرکل و رئيس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس خبر داد:

تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در گنبدكاووس

راه و شهرسازی گلستان معاون مدیرکل و رئيس اداره راه و شهرسازی گنبدكاووس از تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبدكاووس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، گلستان ، مهدي ملک معاون مدیرکل و رئيس اداره  راه و شهرسازی گنبدكاووس گفت: در حال حاضر در شهرستان گنبدكاووس ۴۶۷ ثبت نامي تایید نهایی شده  طرح اقدام ملی مسکن داريم كه برابر برنامه ريزي صورت گرفته در حال حاضر يك پروژه ۹۶ واحدي  در ۲ بلوک ۳۲ واحدی و ۲ بلوک ۱۶ واحدی ۴ طبقه به كارگزاري بنياد مسكن انقلاب اسلامي در دست احداث است.

ملک  با اشاره به تسریع روند اجرای پروژه۹۶ واحدی  افزود: در حال حاضر بتن ریزی سقف بلوک ۳۲ واحدی اول به اتمام رسیده و بلوک ۳۲ واحدی دوم نیز کار اجرای میکروپایل و تزریق انجام شده و درحال اجرای میلگردگذاری در فنداسیون می باشند. همچنین در بلوک اول ۱۶ واحدی لوله گذاری میکروپایل به اتمام رسیده و درحال تزریق بتن است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ثبت نام نهضت ملی مسکن  به دلیل وجود مشکل کمبود زمین امکان ثبت نام شهروندان در سامانه وجود نداشت، افزود: ۲و نیم هکتار زمین شهری برای اجرای این طرح  تامین شده و در مراحل بعدی ثبت نام انجام خواهد شد.