شناسهٔ خبر: 101649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به استان فارس انجام گرفت؛

بازديد نائب رئيس مجلس شوراى اسلامى از آزادراه لامرد - پارسيان

بازدید از آزاد راه لامرد - پارسیان در سفر نيكزاد نائب رئيس مجلس شوراى اسلامى به اتفاق هيات همراه به شهرستان های لامرد و مهر از محل پروژه ى احداث  آزاد راه لامرد - پارسيان بازديد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازى (لارستان)، نيكزاد نائب رئيس محترم مجلس شوراى اسلامى با هيات همراه به اتفاق موسوى نماينده محترم مردم شريف شهرستان هاى لامرد و مهر در مجلس شوراى اسلامى، افكارى رياست سازمان مديريت و برنامه ريزى استان فارس، رضايى معاون هماهنگى امور عمرانى استاندارى فارس، شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستان و ديگر مسئولان كشورى و استانى از محل پروژه ى احداث  آزاد راه لامرد - پارسيان بازديد كرد.

مديركل راه و شهرسازى لارستان در حاشيه اين بازديد اظهار داشت : این آزادراه به طول ٤٩ کیلومتر با هدف اتصال سواحل خلیج فارس در شهرستان پارسیان از شهر لامرد شروع و پس از عبور از کوهستانی مرتفع در شمال غربی پارسیان به کریدور جنوب کشور متصل می‌شود. و ‌این آزادراه یکی از شاهراه‌های حیاتی اتصال منطقه انرژی‌بر لامرد به منطقه استراتژیک پارسیان است.

وی تاکید کرد : این آزاد راه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت ۴۵ درصدی ایمیدرو، ۲۵ درصدی قرارگاه و ۳۰ درصدی وزارت راه با پيمانكارى قرارگاه خاتم تفاهم نامه هاى آن در چند مـاه گذشته  منعقد شده است.

در ادامه نيكزاد طى تماس تلفنى با غفارى معاونت برنامه ريزى و مديريت منابع وزارت راه و شهرسازى هماهنگى لازم جهت تامين اعتبار ٣٠ درصد سهم وزارت راه و شهرسازى جهت اجرايى شدن اين پروژه و پايش مستمر پروژه جهت پيشبرد هر چه سريعتر پروژه را از وزارت راه و شهرسازى خواستار شد.