شناسهٔ خبر: 10170 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود

اجرای عملیات احداث مجتمع تجاري مسكن مهر دولت آباد در کرمانشاه

مسکن مهر دولت آباد مدير مسكن و ساختمان راه و شهرسازي استان كرمانشاه از آغاز عملیات احداث مجتمع تجاری مسکن مهر دولت آباد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه،عبدالرضا غفوري در پاسخ به درخواست ساكنين مسكن مهر دولت آباد كرمانشاه گفت: مكاني براي احداث مجتمع تجاري جانمايي شده و در حال برگزاري مناقصه و مشخص شدن پيمانكار بوده و اميد است تا يك ماه آينده عمليات اجرايي اين پروژه آغاز شود.

غفوري در خصوص احداث اماكن مذهبي اين سايت گفت: احداث مسجد اين سايت در سنوات گذشته تا مرحله فونداسيون نيز اجرا شد اما به دليل عدم تخصيص متوقف شد، با پيگيري هاي لازم از ابتداي امسال تا كنون برای رفع مشكل تخصيص آن اقداماتي صورت گرفته و ادامه عمليات احداث مسجد اين سايت نيز ادامه خواهد يافت.

غفوري در ادامه درباره ساخت پاسگاه انتظامي این سایت نیز گفت: مكاتباتي با نيروي محترم انتظامي در خصوص واگذاري زمين برای احداث پاسگاه صورت گرفته که در صورت پاسخ نيروي انتظامي استان، راه و شهرسازي آمادگي لازم را برای واگذاري زمين براي احداث آن دارد.

  مسكن مهر دولت آباد داراي چهار هزار و ۹۲۰ واحد بوده كه در سنوات قبل به متقاضيان واگذار شده است.

نظر شما