شناسهٔ خبر: 101726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عمرانی استاندار صورت پذیرفت؛

پنجمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان کرمانشاه

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه پنجمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه ها با حضور منوچهرفخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و دیگر اعضا در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، فریبرز کرمی با تشریح آغاز عملیات راهداری زمستانی گفت: فعالیت نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده با اولین بارندگی در سطح محورهای مواصلاتی استان شروع شده و کلیه نیروها و ماشین آلات راهداری آماده خدمات رسانی به هموطنان هستند.

وی گفت: در این جلسه مقرر گرديد كه شركت حوزه زير ساخت قطعه پروژه روانسر - سه راهي بياشوش را در اولويت اول پروژه روانسر - پاوه قرار دهد و هر چه سريع تر نسبت به چهار بانده كردن و احداث زيرگذر هاي مربوطه اقدام لازم را بعمل آورد.

کرمی گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه ها استان مصوب گرديد كه پیمانکار پروژه كرمانشاه - كامياران تا خرداد سال ۱۴۰۱ نسبت به بهره برداري كامل این محور اقدامات لازم را انجام دهد.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: برای کاهش تصادفات و سهولت در کار مردم مصوب گرديد که سازمان برنامه بودجه نسبت به تغيير سرفصل مربوط به ساختمان پاسگاه پليس راه باينگان و تامين اعتبار آن اقدام لازم را بعمل آورد.