شناسهٔ خبر: 101748 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

پیش‌بینی اعتبار برای بازسازی محور خرم‌آباد-پل دختر/ برنامه‌ریزی برای ۴ خطه کردن ۲۰۰ کیلومتر راه در استان لرستان

وزیر وزیر راه و شهرسازی از پیش‌بینی اعتبار برای بازسازی محور خرم‌آباد-پل دختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان لرستان از محور خرم‌آباد-پل دختر بازدید کرد. قاسمی در جریان این بازدید و در جمع خبرنگاران گفت: بخش قابل توجهی از ابنیه محور خرم آباد-پل دختر در سیل ۹۸ تخریب شده است.

وی ادامه داد: بازسازی این محور در ۴ قطعه برنامه ریزی شده که دو قطعه آن در حال انجام است و برای قطعه سوم نیز پیمانکار انتخاب شده و به زودی پروژه تحویل پیمانکار خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه اتمام این پروژه برای پل دختر مهم است، گفت: بخشی از اعتبار بازسازی این محور در سفر آقای رییس جمهور و بخشی دیگر از طریق بانک‌ها تامین شده است. باقی اعتبارات نیز تامین خواهد شد که نیاز مردم پل دختر تا پایان دولت پاسخ داده شود.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های راهسازی در استان لرستان افزود: برای ۴ خطه کردن حدود ۲۰۰ کیلومتر از راه های استان در سفر استانی رییس جمهور  اعتبار پیش‌بینی شده که امیدواریم تا پایان دولت ۴ خطه کردن مبادی ورودی و خروجی به استان به اتمام برسد. 

وزیر راه و شهرسازی در انتها با اشاره به پروژه آزادراه خرم‌آباد-اراک گفت: احداث آزادراه از خرم آباد تا بروجرد به اتمام رسیده و برای قطعه بعدی پیمانکار انتخاب شده است. این پروژه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی به انجام خواهد رسید.