شناسهٔ خبر: 101787 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

انتصاب علی جعفری به سمت مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی

جلسه شورای معاونین با حضور وزیر راه و شهرسازی علی جعفری با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به سمت مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به سمت مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تجربه، شایستگی، توانمندی و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی منصوب می‌شوید.

با توجه به گستردگی وزارت راه و شهرسازی با بیش از ۳۰ معاونت، سازمان، مرکز و شرکت تابعه، جایگاه جنابعالی به عنوان تنظیم و هماهنگ کننده این روابط نقشی کلیدی و تعیین کننده در اجرای سیاست‌های ابلاغی و پیشبرد مصوبات وزارتخانه دارد.

هماهنگی سفرهای بین‌المللی و استانی، ارتباط با نخبگان، اساتید دانشگاه، کارشناسان و اصناف مرتبط، تسهیل ارتباط با مدیران استانی، پیگیری ویژه ماموریت‌های خاص و همچنین شناسایی منافذ فساد و مبارزه جدی با آن در تمام سطوح وزارتخانه از دیگر مطالبات اینجانب است که انتظاز می‌رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید.

در پایان حدیث شریف سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله را یادآور می‌شوم که فرمودند: "بدانید نیازمندی‌های مردم به سوی شما از نعمت‌های الهی است، پس از این نعمت‌ها خسته نشوید." لذا امید است فرصت خدمتگزاری به اقشار مختلف مردم به ویژه مستضعفان را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و به خدمت مردم اهتمام ورزید.