شناسهٔ خبر: 101837 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

ترافیک سنگین در چهار محور کشور/ وضعیت آرام جوی در جاده‌ها

ترافیک جاده کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در چهار محور خبر داد.

حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، وضعیت جاده‌های بیستویکم آذرماه را اعلام کرد و گفت: در محورهای آزادراه کرج-قزوین محدوده استاندارد شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی همچنین با اشاره به ترافیک سنگین در لاین قزوین به کرج محدوده‌های محمدشهر و پل فردیس، افزود: علاوه‌بر این در ادامه نیز آزادراه کرج-تهران محدوده پل کلاک دارای ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

به‌گفته فرامرزی، در آزادراه ساوه-تهران محدوده نسیم شهر نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم، اما در سایر محورها مشکل ترافیکی وجود ندارد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در پاسخ به این پرسش که تداوم ترافیک‌های گزارش شده تا چه زمانی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: ترافیک آزادراه کرج-قزوین و قزوین-کرج  در مسیرهای رفت و برگشت بر اساس فعالیت‌های کارگاهی جاده‌ای است که معمولا این ترافیک را در جاده شاهد هستیم، اما ترافیک مابقی محورها موقتی است؛ برای نمونه ترافیک آزادراه ساوه-تهران محدوه نسیم شهر بر اثر تصادف ایجاد شده که پاکسازی آن انجام و به سرعت روان می‌شود.

وی همچنین در تشریح وضعیت جوی حاکم بر محورهای کشور نیز اظهار داشت: از نظر جوی بارشی در محورها گزارش نشده است و بنابراین مسدودی فصلی ناشی از بارش‌ها را نیز نداریم.

فرامرزی یادآور شد: محورهای مسدودی کماکان به قوت خود باقی هستند و انسداد جدیدی به ۱۲ محور مسدود سابق اضافه نشده است.