شناسهٔ خبر: 101838 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته گذشته صورت گرفت:

تردد بیش از ۴ میلیون خودرو در محورهای خوزستان

محور سلماس معاون فنی و نظارت بر راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از تردد بیش از ۴ میلیون خودرو در سطح محورهای استان طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، محمدطلا شجاعی اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۳ الی ۱۹ آذرماه سال جاری، ۴ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۸۶ تردد در سطح محورهای استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با هفته قبل، یک درصد کاهش داشته است.

وی افزود: بیشترین ترددها در محورهای شوش- اهواز با ثبت بیش از ۱۳۸ هزار تردد، اهواز- شوش با ثبت بیش از ۱۳۷ هزار تردد و ماهشهر- بندرامام خمینی(ره) با ثبت بیش از ۱۲۸ هزار تردد به ثبت رسیده است.

معاون فنی و نظارت بر راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه سهم تردد وسایل نقلیه سنگین از کل ترددها ۱۹ درصد می باشد، گفت: طی هفته گذشته تردد ۸۰۸ هزار و ۶۵۴ وسیله نقلیه سنگین در خروجی شرق اهواز، محور اهواز- شوش و ورودی شرق اهواز به ثبت رسید.

شجاعی بیان کرد: بیشترین سرعت متوسط مربوط به محورهای اهواز- امیدیه، آبادان – اهواز و رامهرمز – بهبهان بوده و  میانگین سرعت در محورهای استان ۷۷ کیلومتر بر ساعت در ساعت های ۱۶ الی ۱۸ به ثبت رسیده است.