شناسهٔ خبر: 170827 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از استان چهارمحال و بختیاری

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و چهارصد هزار تن کالا از استان چهارمحال وبختیاری مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا در ۳ ماهه گذشته از استان چهارمحال وبختیاری جابه‌جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری) روح‌الله غلامی مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از یک میلیون و چهارصد هزار تن کالا جابه جا شده است.

غلامی عمده‌ترین کالاهای جابه‌جا شده را آهن اسفنجی، سیمان، کوداوره، میلگرد، انواع بنزین، انواع ورق گالوانیزه، گازوئیل وخوراک آبزیان برشمرد و افزود: در مدت یاد شده ۹۴ هزار و۳۳۰ برگ بارنامه نیز در استان صادر شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان تصریح کرد: در ۳ ماهه گذشته ۸۹۴ هزار تن کالا از ۱۰ کالای عمده جابه‌جا شده استان هستند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۶۴ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان فعالیت دارند، وی یادآور شد: ۱۷ هزار راننده فعال و ۹ هزار دستگاه ناوگان باری فعال در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.

غلامی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.