شناسهٔ خبر: 101862 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل برنامه‌ و بودجه راهداری با سرپرست مرکز نظارت بر قراردادهای وزارت دیدار کرد:

ارزیابی چالش‌های سازمان راهداری و ارائه پیشنهادات اصلاحی

دیدار مدیرکل دفتر برنامه‌ و بودجه سازمان راهداری با سرپرست مرکز نظارت بر قراردادهای وزارت راه‌وشهرسازی در دیدار مدیرکل دفتر برنامه‌ و بودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه‌وشهرسازی بر وضعیت مالی سازمان راهداری و ضرورت تعامل بین این دو نهاد تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، احمد جمشیدی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با مهدی نورایی، سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه‌وشهرسازی دیدار کرد.

در دیدار امروز این دو مقام مسئول، درباره برخی مسائل مهم مربوط به وضعیت مالی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ضرورت تعامل دقیق این دو نهاد گفت‌وگو و بر ضرورت آنها تاکید شد.

در این جلسه مقرر شد دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در چهارچوب سیاست‌های دولت و برنامه‌های تحولی وزیر راه‌وشهرسازی نسبت به ارزیابی چالش‌های سازمان اقدام کند. بر این اساس دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور باید پیشنهادات اصلاحی خود را درباره این چالش‌ها به مرکز امور مجامع ارائه دهد.