شناسهٔ خبر: 101863 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ضرورت توجه به آموزش در توانمندسازی کارکنان حوزه تسهيلات فرودگاهی

آموزش.jpeg معاون آموزش، رفاه و خدمات پشتيبانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با تاکيد بر توجه به آموزش در توانمندسازی کارکنان حوزه تسهيلات فرودگاهی از برنامه‌ريزی لازم برای برگزاری دوره‌های نوين آموزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، محمد بابازاده، معاون آموزش، رفاه و خدمات پشتیبانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: حوزه تسهیلات فرودگاهی به عنوان یکی از حوزه‌‌های شغلی تخصصی صنعت هوانوردی و فرودگاهی محسوب می‌شود و از این رو مستلزم توجه بیشتر در امر آموزش و توانمندسازی است.

وی با اعلام برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های نوین آموزشی در راستای توجه به آموزش در توانمندسازی کارکنان حوزه تسهیلات فرودگاهی اظهار داشت: در این راستا بر اساس مصوبه کمیته سرمایه انسانی شرکت برنامه آموزشی ارتقای سطح زبان انگلیسی کارکنان این حوزه با اولویت فرودگاه های بین المللی بر اساس سطح مورد نیاز و مورد تائید اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی، تدوین و ابلاغ شد.

بنا به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بابازاده همچنین از بازنگری نیازهای آموزشی توسط اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی و اداره آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره های نوین این حوزه از جمله مدیریت منابع ترمینالی، قوانین و الزامات مسافرین توان خواه و توجیه، تعریف نقش و نحوه انجام وظایف ارزیاب های باند  و ... در سال جاری صورت گرفته است.