شناسهٔ خبر: 101905 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان خراسان شمالی و برخی از محورهای استان گیلان

وضعیت ترافیکی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در چهار محور خبر داد.

مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی، وضعیت جاده‌های بیست‌ودوم آذرماه را اعلام کرد و گفت: ضمن تردد روان در محورهای شمالی اعم از محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت)؛ محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی همچنین با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا افزود: علاوه‌بر این در ادامه نیز آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک ترافیک سنگین گزارش شده است.

به گفته برقی، در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل آدران تا احمدآباد مستوفی و محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم، اما در سایر محورها مشکل ترافیکی وجود ندارد.

وی همچنین در تشریح وضعیت جوی حاکم بر محورهای کشور نیز اظهار داشت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان خراسان شمالی و برخی از محورهای استان گیلان وجود دارد و در سایر محورها مداخلات جوی گزارش نشده است.

فرامرزی یادآور شد: محورهاي دارای انسداد فصلی شمشك- ديزين، اولنگ- شاهرود، گنجنامه- تویسرکان، سروآباد – پاوه سی سخت– پادنا، پونل- خلخال، وازک – بلده، هشتگرد – طالقان، لاسم – ارجمند هستند.