شناسهٔ خبر: 10201 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

افتتاح ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر کشور در هفته دولت/ افزایش قیمتی در پرند نخواهیم داشت

احمد اصغری مهرآبادی در شهر جدید پرند قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در بازدید از شهر جدید پرند از افتتاح ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت در سراسر کشور خبر داد و گفت: پرونده مسکن مهر به شرط همکاری تمام دستگاه‌ها تا پایان سال ۹۵ بسته خواهد شد.

احمد اصغری مهرآبادی ظهر امروز دوشنبه ۱۲ مرداد در حاشبه بازدید از وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید پرند به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در هفته دولت ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح شهر جدید پرند در هفته دولت اظهار کرد: در این شهر ۹۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر قرار دارد که از این تعداد، ۴۳ هزار واحد افتتاح شده و ۸۷۰۰ واحد نیز در هفته دولت آماده افتتاح می‌شود.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با تأکید بر اینکه مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان بابت تأمین خدمات زیربنایی و ۶۰ میلیارد تومان بابت پرداخت به دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب هزینه شده تا این بار از دوش مردم برداشته شود، ادامه داد: از متقاضیان مسکن مهر پرند درخواست می‌کنم به منظور تکمیل و افتتاح تمام واحدهای مسکن مهر پرند آورده‌های خود را به موقع پرداخت کنند.

مهرآبادی تأکید کرد: قیمت‌های واحدهای مسکن مهر در پرند نهایی و در سامانه اطلاع‌رسانی اعلام شده است؛ بنابراین هیچ افزایش قیمت دیگری در کار نخواهد بود. همچنین به ۳۳ هزار واحد مسکن مهر در پرند تسهیلات پنج میلیون تومانی مصوب اختصاص یافته است که قرارداد آن نیز بسته شده و یک سوم پرداخت‌ها صورت گرفته است. از بانک می‌خواهیم تا بقیه تسهیلات را هم پرداخت کنند.

وی افزود: در شهر جدید پرند ساخت ۶۵ باب مدرسه در دستور کار است که از این تعداد ۱۸ باب تحویل و ۸ باب افتتاح شده است. در هفته دولت نیز ۱۰ باب دیگر افتتاح می‌شود که تا پایان امسال این مدرسه‌ها به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: پرونده مسکن مهر به شرط همکاری تمام دستگاه‌ها تا پایان سال ۹۵ بسته خواهد شد./

نظر شما