شناسهٔ خبر: 102012 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ساخت:

نمايشگاه حمل و نقل عرصه تعامل سازنده مجموعه‌های فعال در صنعت راهسازی است

مسعود جهانی مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ساخت در آستانه برپایی پنجمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت:‌ شرکت ساخت در این دوره از نمایشگاه با هدف نمایش همبستگی و همراهی همه مجموعه‌های فعال در عرصه راهسازی، اقدام به ایجاد بخش ویژه‌ای کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در آستانه برپایی پنجمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت:‌ شرکت ساخت و توسعه در این دوره از نمایشگاه با هدف نمایش همبستگی و همراهی همه مجموعه‌های فعال در عرصه راهسازی، اقدام به ایجاد بخش ویژه‌ای برای استقرار غرفه‌های این مجموعه‌ها اعم از سرمایه گذاران، پیمانکاران و مشاوران به همراه شرکت ساخت کرده است تا علاوه بر ارایه موفقیت‌ها و دستاوردهای بخش زیربنایی حمل ونقل، اقدامات ویژه در هوشمند سازی فعالیت‌های مدیریتی و اجرایی را به علاقمندان ارایه کند. 

مسعود جهانی حضور شرکت ساخت در این دوره از نمایشگاه در مجاورت سرمایه گذاران، پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های راهسازی را نشان از همبستگی همه اعضای خانواده بزرگ صنعت راهسازی کشور معرفی کرد و گفت:‌ نمایشگاه فرصتی مغتنم برای ایجاد تفاهم و تعامل میان تمامی مدیران، متخصصان و تلاشگران صنعت حمل و نقل کشور است.

وی همچنین نمایش اقدامات شرکت ساخت در بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند را از برنامه‌های این دوره از نمایشگاه دانست و افزود: سامانه‌های كنترل پروژه، سامانه ذيحسابی طرح‌های عمرانی و امور قراردادها، اتوماسيون مكاتبات اداری، سامانه مديريت و نظارت بر پروژه و ... علاوه بر هوشمند‌سازی فرآیندها و کاهش مراجعات حضوری به بخش‌های اداری، شفاف سازی فرآیندها و کاهش خطاهای انسانی را به همراه دارد.

مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی  شرکت ساخت همچنین از ارایه گزارش آخرین وضعیت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور در پنجمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از نمایشگاه، دستاوردهای حوزه راهسازی در توسعه شبکه‌های حمل و نقل از ابتدا تاکنون به همراه پروژه‌های در دست احداث و آماده سرمایه گذاری در حوزه راه آهن و آزادراه در قالب کاتالوگ، کلیپ، همایش و... به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

جهانی ادامه داد: در راستای اطلاع رسانی گسترده‌تر به هموطنان، برگزاری نشست خبری، انجام مصاحبه رسانه‌ای با مدیران شرکت و اجرای گفتگوهای تخصصی در برنامه زنده رادیویی با حضور مدیران شرکت و مدیران بخش خصوصی و کارشناسان این حوزه یکی دیگر از برنامه‌های ما در این دوره از نمایشگاه است.

وی حضور همه ذینفعان حوزه راهسازی در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته را فرصتی برای هم‌افزایی علمی و آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا معرفی کرد و افزود: امید است با برگزاری دیدارها و نشست ها تخصصی بین کلیه ذینفعان حوزه راهسازی، شاهد همراهی و تعامل دولت و بخش خصوصی برای برنامه‌ریزی مشارکتی در زمینه زیرساخت‌های حمل ونقل و در نتیجه رونق و شکوفایی اقتصادی کشور باشیم. 

به گزارش شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گفتنی است: نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان، حمل ونقل کارآمد از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ در محل مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود.