شناسهٔ خبر: 102018 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مجری و برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان خبر داد:

حضور ۴۸ شرکت داخلی و خارجی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در زنجان

زنجان - عرفانی.jpg مجری و برگزار کننده نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در زنجان با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان با دو سال وقفه در این استان برگزار می‌شود، گفت: ۴۸ شرکت از داخل و خارج استان در فضایی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند.

رضا عرفانی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، گفت: این نمایشگاه جزو نمایشگاه‌های خوب در کشور است که به لحاظ سایت نمایشگاهی مورد استقبال تولید کنندگان و شرکت‌های فعال در بخش ساختمان سازی است.

وی با بیان اینکه زنجان فضای خوبی در بخش نمایشگاهی دارد، اظهار کرد: زنجان به عنوان مرکز استان هنوز آن طور که باید شناخته نشده و جای کار و سرمایه گذاری زیادی دارد.

مجری و برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان در زنجان با بیان اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان با دو سال وقفه در این استان برگزار می‌شود، گفت: ۴۸ شرکت از داخل و خارج استان در فضایی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند.

عرفانی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۱، نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در زمان و فصل مناسبی با حضور شرکت کنندگان بیشتری در استان برگزار خواهد شد.

وی از حمایت مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در برگزاری این نمایشگاه تشکر و قدر دانی کرد و افزود: کیفیت و توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه ساختمان از اولویت‌های مهم در برگزاری نمایشگاه بود و فرصت خوبی برای تولید کنندگان بوده تا تولیدات و سازه‌های خود را به نمایش بگذارند.

مجری و برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان در زنجان با بیان اینکه در بخش مسکن اشتغالزایی خوبی ایجاد می‌شود، ادامه داد: فعالیت در بخش مسکن باعث ایجاد بیش از هزار و ۶۰۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم در حوزه مسکن می‌شود.

عرفانی گفت: در بازدیدی که از غرفه‌ها انجام شد رقابت خوبی بین شرکتها و تولید کنندگان ایجاد شده و تولیدات خود را در معرض نمایش گذاشتند و شرکتها و سازنده‌ها می‌توانند در این نمایشگاه اگر ضعفی داشته باشند درصدد رفع آن باشند و نسبت به تولید محصولات با کیفیت تلاش کنند.

وی تصریح کرد: دولت فعلی ساخت مسکن را جزو برنامه‌های اولویت دار خود قرار داده و توجه زیادی به این بخش دارد، برگزاری این نمایشگاه مسیر را برای آشنایی و استفاده از تولیدات و توانمندهای داخلی در بخش صنعت ساختمان سازی را تسهیل کرده و در جلوگیری از واردات تجهیزات و محصولات ساختمان سازی می‌تواند موثر واقع شود.

مجری و برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان در زنجان با بیان اینکه زنجان در حوزه ساخت و ساز مسکن در سطح کشور جایگاه خوبی دارد، ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌های تخصصی باعث می‌شود در ترویج فرهنگ ساخت و ساز صحیح و درست در کشور و به تبع آن در استان قدم‌های خوبی برداشته شود.

گفتنی است که این نمایشگاه ۲۳ آذرماه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان افتتاح شد و تا ۲۶ آذرماه ادامه دارد و شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه تخصصی بازدید کنند.

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی (کاشی و سرامیک، چینی آلات بهداشتی، لوازم آشپزخانه، حمام، سونا و جکوزی) در معرض نمایش مردم قرار دارد.