شناسهٔ خبر: 102029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روند احداث کمربندی غربی شهر زاهدان/ پیگیری تامین منابع پروژه از طریق خزانه کل کشور توسط استاندار

استاندار سیستان و بلوچستان.jpg استاندار سیستان و بلوچستان به همراه فرماندار و مدیر کل راه و شهرستان استان از روند احداث کمربندی غربی شهر زاهدان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این بازدید گفت: این اداره کل با توجه به جایگاه مهم راه های ارتباطی زاهدان در مبادلات اقتصادی استان و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش آمار تصادفات، احداث کمربندی غربی شهر در فاز نخست بطول ۱۴ کیلومتر از تیرماه سالجاری به قید فوریت مورد توجه قرار داد.

عطاءاله اکبری با بیان اینکه امیدواریم با تامین اعتبار لازم ساخت باند دوم کمربندی زاهدان در مدت ۲ سال به اتمام برسد، تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۱۴ درصد توسط این اداره کل در حال اجراست.

گفتنی است در این بازدید مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان موضوع تامین منابع مالی این پروژه مهم شهر زاهدان را از طریق خزانه کل کشور پیگیری کردند که مقرر شد در این خصوص مساعدت ویژه بعمل آید.