شناسهٔ خبر: 102050 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان خبر داد:

نتایج نهایی آزمون ورود به حرفه مهندسان اعلام شد/ نتایج تا ۳ سال اعتبار دارد

ساختمان وزارت راه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از اعلام نتایج نهایی آزمون ورود به حرفه مهندسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،دفتر  مقررات ملی و کنترل ساختمان، اطلاعیه اعلام نتایج قطعی آزمون‌های ورود به حرفه مردادماه ۱۴۰۰ را صادر کرد.

بر اساس اطلاعیه قبلی بنا بود نتایج ۲۷ آذر اعلام شود.

متن این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی، مبنی بر اعلام نتایج بازنگری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی مردادماه ۱۴۰۰ در مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۰به اطلاع می‌رساند با بررسی‌های مکرر و نهایی پیرامون بازنگری در نتایج آزمون‌های ورود به حرفه (سوالات و پاسخنامه‌ها) در کمیته‌های طراحی سوالات و تجدیدنظر، نتایج قطعی آزمون‌های موصوف استخراج شده و تغییرات لازم در کارنامه داوطلبان اعمال شده است.

داوطلبان می‌توانند از امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند.

 در اجرای دستورالعمل ثبت نام آزمون‌های مهرماه ۹۹ با توجه به بررسی‌های دقیق صورت گرفته نتایج اعلام شده قطعی بوده و صرفاً قبولی شرکت کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت نام آزمون‌ها احراز کرده‌اند مورد تایید بوده و نتایج به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است.

شرکت کنندگانی که موفق به کسب حدنصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت کنند.

گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه‌وشهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال کنترل و بررسی خواهد شد. 

شایان ذکر است صرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به کار ایجاد نمی کند.

برچسب‌ها: