شناسهٔ خبر: 102099 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

شناخته شدن محصولات داخلی در زمینه حمل و نقل با برگزاری نمایشگاه

کامیون.JPG مدیر عامل صبا شیمی آریا گفت: ایجاد نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته موجب می شود تا مشتریان بیشتری به سبد مشتریان شرکت‌ها افزوده شود و از طرفی شاهد رشد تولید و افزایش درآمد شرکت ها در زمینه حمل و نقل باشیم.

محمد حسین چاوشی مدیر عامل صبا شیمی آریا در گفت و گو با ستاد خبری پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در خصوص ویژگی‌های رنگ ترافیک تولید شده توسط این شرکت گفت: رنگ ترافیک تولید شده در این شرکت کاملاً بومی سازی شده و به جز چند در مورد مواد اولیه که امکان تولید آن در کشور وجود ندارد مابقی مواد در داخل کشور تولید شده و این رنگ ترافیک در حال حاضر در جاده ها مورد کاربرد و استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات دانش بنیانی در زمینه تولید کالا در بخش حمل و نقل گفت: در تولید کالا و محصولات بخش حمل و نقل شرکت‌های دانش بنیان تاثیر بسزایی دارند چراکه اقدامات این شرکت ها می تواند کیفیت محصولات را افزایش داده و رضایت مشتریان را در بر داشته باشد.

مدیر عامل شرکت صبا شیمی آریا با اشاره به اهمیت نقش شرکت‌های تولید کننده مواد اولیه در خودکفایی صنعت حمل و نقل اظهار کرد: باید متولیان و مسئولین دولتی حمایت ویژه از شرکت های تولید کننده مواد اولیه در زمینه حمل و نقل داشته باشند تا بتوانیم به صورت کامل به خود کفایی در توسعه این بخش برسیم و نکته حائز اهمیت اینجاست که ۱۰۰ درصد تامین رنگ ترافیک برای پیمانکاران شهرداری ها و سایر ارگانها از داخل صورت می‌گیرد.

چاوشی با اشاره به اینکه ایجاد نمایشگاه حمل و نقل هر سال می‌تواند موجب شناخت تر شدن شرکت‌های تولیدی در این زمینه شود اظهار کرد: نمایشگاه حمل و نقل  موجب شناخته تر شدن شرکت ها برای استفاده کنندگان، شناساندن محصول و همکاری میان شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل می‌شود و قطعاً در توسعه فعالیت شرکت ها موثر خواهد بود.

 وی عنوان کرد: ایجاد نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته موجب می شود تا مشتریان بیشتری به سبد مشتریان شرکت‌ها افزوده شود و از طرفی شاهد رشد تولید و افزایش درآمد شرکت ها در زمینه حمل و نقل باشیم و این شرایط خود به موجب فراهم شدن زمینه تولید محصولات جدید و خودکفایی در سایر بخش های حوزه حمل و نقل خواهد شد و امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی مجموعه های تولیدی بتوانند خودشان را پرزنت کرده و در بازار هم بتوانند محصولات مواصلاتی خود را پیدا کن.  یعنی تولیدکنندگان و مدیران با یکدیگر لینک شوند و دیگر شاهد ارائه محصولات بی کیفیت در زمینه حمل و نقل در کشور نباشیم.

 گفتنی است نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه به مناسبت هفته حمل و نقل در مصلای امام خمینی (ره) علیه برگزار می شود.