شناسهٔ خبر: 102106 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

سال آینده؛بهره برداری از باند غربی منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال

بازدید وزیر راه و شهرسازی از قطعه ۲ آزادراه تهران_ شمال مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل از بهره برداری از باند غربی منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی معاون وزير راه  وشهرسازي در بازديد از منطقه دو آزادراه تهران- شمال گفت:به منظور بهره‌برداري هرچه سريعتر از آزادراه تهران-شمال عمليات اجرايي اولويت بندي شده است و تا پایان سال ۱۴۰۱ باند غربی منطقه دو و تا پایان دولت سیزدهم باند برگشت به طول ۲۲ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد و به این ترتیب تا سال آینده از تهران تا پل زنگوله در استان مازندران بخش عمده از گلوگاه های ترافیکی مسیر رفع می شود.

خيراله خادمي صبح امروز به همراه وزير راه و شهرسازي و رييس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي از روند اجرايي منطقه دو آزادراه تهران-شمال بازديد كردند.

معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر پيچيدگي هاي عمليات اجرايي در اين منطقه اظهار داشت:اين منطقه از آزادراه تهران-شمال كه از دوراهي شهرستانك تا انتهاي پل زنگوله امتداد مي يابد ۲۲ كيلومتر است و بيش از ۷۰ درصد مسير از تونل تشكيل شده است كه حفاري ۹۰ درصد از تونل ها به جز تونل البرز غربی به اتمام رسيده است.