شناسهٔ خبر: 102115 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور؛

نادر خواجه احمدعطاری به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه فنی و مهندسی معرفی شد

پژوهشگر برتر نادر خواجه احمدعطاری عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، در بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، به عنوان پژوهشگر برتر معرفی و تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نادر خواجه احمدعطاری عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، در بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، به عنوان پژوهشگر برتر معرفی و تقدیر شد.

در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور که هر ساله در هفته پژوهش و فناوری با هدف ترویج فرهنگ پژوهش، معرفی توانمندی‌ها و ایجاد ارتباط میان محققان کشور برگزار می‌شود، از ۲۳ پژوهشگر و ۸ فناور برتر تقدیر به عمل آمد.

این جشنواره با حضور وزرای علوم، کشور و ورزش و جوانان، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رییس دانشگاه تهران و جمع دیگری از مسئولان، فعالان و برگزیدگان حوزه علم و فناوری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نادر خواجه احمدعطاری عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جشنواره بیست و دوم به عنوان پژوهشگر برتر در گروه فنی و مهندسی معرفی شد.