شناسهٔ خبر: 102154 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زيربناهای حمل ونقل کشور به مناسبت ۲۶ آذر ماه روز حمل و نقل

خیرالله خادمی معاون وزیر راه وشهرسای در خصوص هفته حمل ونقل گفت: در صحیفه تاریخ این مرز و بوم همواره شاهد حماسه آفرینی و ایثار مردان غیور و بلند همتی هستیم که برگ زرینی را در تاریخ این کشور رقم زدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیر اله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در پیامی آغاز هفته حمل ونقل را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: ۲۶ آذر ماه یکی از همین روزهای حماسه و ایثار است که به دست فعالان و تلاشگران عرصه حمل و نقل شکل گرفت. در چنین روزی و در پی توقف کشتی‌های باری در بنادر جنوبی کشور و انتظار طولانی برای تخلیه بار ، حضرت امام خمینی (ره) فرمانی تاریخی برای اعزام وسائط نقلیه سنگین به بنادر جنوبی کشور و انتقال مایحتاج عمومی به شهرها را صادر فرمود. با این فرمان ایران اسلامی بار دیگر شاهد بسیج همه فعالان حوزه حمل و نقل و لبیک آنان به رهبر و مقتدای خویش و ظهور حماسه ای دیگر و خلق صحنه های کم نظیر از فداکاری، ایثار و تلاش شبانه روزی کامیون‌داران و تلاشگران این حوزه بود. 

از این رو به پاس خدمات طاقت فرسا و حماسه آفرینی این عزیزان و ثبت جایگاه و نقش والای حمل و نقل در حیات اقتصادی کشور روز ۲۶ آذرماه به نام روز حمل و نقل نام گذاری شد.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه تلاشگران عرصه حمل و نقل و همچنین همکاران زحمتکش خود در بخش توسعه زیربناهای حمل و نقل، از خداوند منان سلامت، بهروزی و توفیق روزافزون همه دلسوزان ایران اسلامی را در راه اعتلا و عمران و آبادانی کشور عزیزمان مسالت دارم.