شناسهٔ خبر: 102172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی قم به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

هفته حمل و نقل- اصفهان مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی قم در پیامی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را خدمت تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسن صبوری، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قم، در پیامی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را خدمت این قشر جامعه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است: اول دی ماه روز راهدار بنام افرادی است که سربازان خط مقدم جاده‌ها هستند. کسانی که کمتر از آن‌ها نام ‌برده می‌شود ولی حضورشان غیرقابل انکار است. راهدارانی که در سرمای طاقت ‌فرسای زمستان و گرمای سخت تابستان و دوری از کانون گرم خانواده و در این شرایط خاص اقتصادی در راستای خدمت‌رسانی و برقراری تردد ایمن، بازنگهداشتن محورهای مواصلاتی، حمل کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی‌کنند و کار را به خانواده ترجیح می دهند.

بدون تردید، گرامیداشت این هفته، فرصتی است برای ارج نهادن به خدمات طاقت ‌فرسای دست‌اندرکاران خستگی ‌ناپذیر حمل‌ و نقل و گرامیداشت مجاهدت‌های شبانه روزی و مخلصانه راهداران. ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم، اهتمام و تلاش شبانه روزی آنان را ارج می‌نهم.

اینجانب فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه، گرامیداشت هفته حمل و نقل که یادآور دو مهم حماسه آفرینی غیور مردان ایران اسلامی در عرصه حمل و نقل به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و دیگری ارج نهادن به تلاش‌های شبانه روزی حافظان راههاست را به تمامی فعالان گرانقدر عرصه حمل و نقل درون و برون شهری اعم از جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید دارم همچون گذشته با تلاش‌های بی شائبه همه عوامل دخیل در این صنعت، اعم از برنامه‌ریزان، مجریان و فعالان صنعت حمل و نقل و پیروی از استراتژی های پیش بینی شده، هر چه بیشتر شاهد توسعه و ارتقاء خدمات این بخش باشیم.